2010年7月18日星期日

嘉心畢業禮+Toy Story 3

2010年7月16日是嘉心幼稚園的畢業典禮,身為幼兒園一份子的我,畢業就無我份了,但表演就有一份兒。特別是3天前的家長日,爸媽領成績表時,獲司徙老師告知因評估成績全部獲A而獲成績優異獎,於是畢業禮當天多了一份參與。

首先,是K3班的哥哥姐姐行畢業禮,今年共有10人畢業。然後到頒發成績優異獎和進步獎給N班的同學們,我就從K班的趙老師手上獲取了證書和禮物一份。
然後到表演時間,包括有K班的哥哥姐姐表演,還有我們N班的《I am so happy》和《快樂笑笑》。
而我有份參與的是和其他8個同學一起的《快樂笑笑》,造型很sharp呢!爸爸自從給了服裝費以來,一直以為不是扮樹就是扮花,原來係咁colourful o既!由於校長事先張揚可以encore,所以總共跳了兩次。
最後是全體畢業生和表演的同學大合唱兩首歌,當然,呢d歌只有d哥哥姐姐識唱,我就陪坐喇!由於畢業禮在學校舉行,在親切的地方,大家的爸媽都很雀躍地舉機影相影片,按比例看,出面那些大明星也沒有那麼多鏡頭集中呢!
人山人海,我就坐在前排中間啊!前排左一的就是我的班主任司徙老師啊!(下面張相可放大啊!)
開心的時間過得特別快,在嘉心幼兒園的日期還只剩一星期。離開學校,也不願脫去表演服,沿途正值午飯時間,換來美孚與荔枝角一帶的大姐姐 撞面就說"好cute呀!"(通常d大哥哥係唔會咁講o既!)然後回到屋企樓下商場,哦!今個暑假有Barney活動啊!
這就是我的第一張學校證書囉!
回家午睡過後,爸媽說不如去看戲!自出娘胎,我也未去過戲院呢,不過就入過挪亞方舟的兩個影院,還有歷史博物館和文化館的影院。懷著挑戰的心情,爸爸在網上先訂票,然後飛身到淘大的影藝戲院看2D粵語版的Toy Story 3,這亦是爸爸自我出世以來的第一次入戲院啊!電影6:00p.m.開映,坐在K行13號座位媽媽的大腿上,前面沒人頭隔擋,7:00 p.m.順利通過,7:05p.m.左右,終於有人叫"我要走呀!",爸媽立即發動麵包和朱古力奶攻勢,大約7:20p.m. "我要走呀!"又出現了,這時媽媽叫拿來iphone,卒之一家三口八隻眼,有兩隻在這餘下的30分鐘是放在Angry Bird和LiveSketch等iphone game上面。安然步出戲院,問他好不好睇,有人說"好睇"。不過第二天再問,有人說"入面好黑,好驚呀!"......

4 則留言:

ROY 說...

個Barney夏日學滿fun係乜傢伙黎架?
記時得閒?有野比溍溍~

凱溍くん 說...

萊,那是我屋企樓下商場在7月17起的逢星期六/日的推銷活動。要在商場內(只係昇悅商場,查實都無咩幾多選擇)兩間店消費,兩張單加埋過$200,便可玩一次遊戲,大獎是barney公仔,其次是VCD,再其次是膠folder,但超難玩,果個哥仔又無人情味....另外玩完仲可以憑單去另一個counter有d姐姐仔同小朋友玩小手工或睇碟。某時段仲有小丑扭波果d囉!

ROY 說...

咁即係唔係有大大隻barney同小朋友玩呀......
得閒就call我啦~

凱溍くん 說...

我都比人呃左話有大barney喇,原來得個小丑,信德d野,真係信得過就奇......拎野呢,再call你吧!