2010年10月2日星期六

光與影

繼早前爸爸突然心血潮跟溍溍玩過light painting後,九月末的兩個晚上,因為媽媽返夜班,又有人未訓覺,於是爸爸再拿出相機來玩玩,可能玩第二次,開始接受指揮,影出來也有紋路多了!不過下邊張相的ABCDEF都係爸爸一手拿相機一手拿電筒做出來的,中間那些才是溍溍做的(無郁身郁勢已好叻了)。

第二晚再玩,有人竟然教多兩下,識得反方向寫字,做出了類似"2"字的效果來呢!

8 則留言:

Maggie's World 說...

我都好想知道點搞到呢個效果WOR~~~大姨字。

姑姑 說...

我都覺得好好玩,

快詳細講解o下個步驟好喎.

好心急想玩呀 !!

凱溍くん 說...

好簡單咋喎,一枝電筒,一部有b掣的相機,最好有一個叫極都唔會郁郁貢的阿囝,咁就可以做到好多效果喇!

姑姑 說...

相機有個「b」掣 ?????

傻瓜機好似冇, 單鏡反光機,

都好似.........冇.

囝......暫時冇有.

請問有 「b」掣o既,

係乜類型o既相機黎o架 ?

講明o的好喎,

我真係好等住玩喎 !!!

凱溍くん 說...

姑姑:單方反光鏡manual應該有bulb(b掣),prosumer機或個別傻瓜都會有。

如果無,用慢快門都可以做d簡單d囉。

我果部係Canon 40D來的,你家下用緊邊部呢?電筒最好係可以有掣開關果d,咁變化又多d,而家有d幾盞LED頭的,亦有唔同效果。

凱溍くん 說...

姑姑:係單鏡反光機先真.... :p

姑姑 說...

好深.....
摷云部傻瓜機同單鏡反光機,
都搵唔到有個 b 字,
機身面只係見到 M A S P 呢啲,
你講o既 b 字, 係咪咪埋左o架?
咁如果用慢快門, 咁我又識識地,
搵晚反吓先 ~
想問o下, 電筒唔係一般都有掣開關o架咩 ?
手頭上冇旋轉式喎 ~

凱溍くん 說...

姑姑:我果部Canon 40D就係M度有Blub(即係b掣喇),但慢快門都可以,不過就時間固定左,如果你set太長,就吸得太多光又或者做字都做完都未夠鐘,好動的你就可能會郁身郁勢壞左大事喇!

我果隻電筒係maglite(2AA)果隻,扭個頭架嘛!要按掣的,要去到後生果時買o既maglite 6D,6部中電,好重皮耶!同埋咁重,比溍溍要黎攪破壞麼!