2010年11月15日星期一

10月下旬

這個十月下旬的生活報告,竟和十月上旬的相差前後一個月,事關代言人忙碌,有空的話又全放到東京遊記和名古屋遊記之上,慶幸兩個遊記都已經完成了!

十月上旬身體不好,忙了近一星期,假期了,去公園吸些新鮮空氣吧!今次去了荃灣公園,不過初癒之時,還是沒大心情,只第一次玩了沒有兜兜的鞦韆,玩完鬆頭鬆頸,應該很好玩吧!
然後要做功課喇,今期主題「家庭」,功課冊上要貼上家庭照,於是出動相機自拍,有人還充做攝影師,右邊那張咁輕挑V哂手的,梗無email比老師喇,當然選一張正經點的。偶然,找來3月在上野買的朱古力(未過期啦梗係),有人吃得不亦樂乎呢!

閒時,婆婆和細姨來到,會找我幫忙打蛋煎比我食;畫完畫又會霸下地頭黎貼堂(喂,阻住部高清盒接收喎!);亦偶爾會跟爸爸玩得很開心(無曳無比人鬧的時候);但好多時好眼訓都仲排住玩(喂,你睇你對眼都矇哂,仲坐到咁市井做咩?訓喇!)
10月23日,去了Gabby的新居參觀,相信呢兩個已經係幼稚園學生的小朋友,都唔會記得去年在名古屋相處了一星期的旅程吧!
第二天,媽媽放假,先去剛重開的會所cafe午飯,然後去了樂富行UNY,再然後去了佐敦永安大減價排大隊。買得一袋二袋,然後去坐小巴回家,有個不等嚷著要回屋企樓下的大家樂吃飯的人,在荔橋下橋位時聽到後面的叔叔叫「泓景有落呀唔該!」,然後有人跟著說「大家樂呀唔該!」

25日,爸爸收工後趕去Toyrus和石板街買星期五的萬聖節舞會道具,格了一輪價,小朋友的東西真的特別搶爸媽的錢,好在之前行街已知道有人會呢樣唔鍾意果樣唔鍾意,爸爸最終只花了70蚊買了一張斗篷和南瓜袋(未計之後買左百幾數朱古力放入去)。點知返到屋企試穿時有人嬲爆爆,好在玩玩下都笑容滿面,因為配合換季,爸爸去了H&M都買左幾百蚊衫褲,仲諗住可以襯埋去斗篷的,件件都試過,不過做哂3歲碼你都件件鬆身咁多架?
29日,舞會日,好可惜天氣冷,落街時穿上背心攪到笑到爆牙件衫睇唔到。回家後,朱古力派得七七八八,有人話最貴果幾粒hippo朱古力,佢親手比左老師喎!

婆婆&姐姐,查實我大個仔架喇,我曉自己食雞翼,我識手持雙筆寫字,我又可以自己夾麵食,仲可以搶著入廚房擔埋櫈仔去開奶飲(連面褲都未著果隻),我仲識自己著衫穿褲,唔使太過幫我手架喇!自理能力係可以比依賴能力壓倒的,請放心我能自己做好多事架喇!

4 則留言:

homa 說...

最尾個張露出美味肉腿, 好吸引呀!

supageti 說...

係咪真係識做嫁?:p

Gabby 越大越令女!:)

凱溍くん 說...

homa : 呢d露脾照,應該越來越罕見架喇!

意粉:唔放手,就咩都唔識做架喇!

homa 說...

一來d 髀髀係呢三幾年最肥美, 再大d, 高左, 長左無咁肥美! 又會識得著褲褲收埋收埋. 溍爸記得影多d呀!

拜讀完溍溍家的兩次日本遊記, 真係好正呀!超羨慕!