2011年3月22日星期二

2月下旬—眼睛訓練大作戰

2月16日,以四眼仔姿態上學的第一天,據報放學後眼鏡片上充滿手指模,相信係同學們好奇所致,新鮮過後,再過一天已經沒有了!而訓練眼鏡亦到配好了,這是一邊透明一邊磨砂的,訓練眼睛多用較弱一邊看東西。每天帶10-20分鐘,然後還有驗眼看字環節,紀錄一下眼睛有沒有改善,下次見視光師時交功課。自從帶了眼鏡之後,出街有人問「咦,佢近視呀?睇得電視多,打得機多呀?」Sorry呀,呢個世界除了近視,還有遠視、老花、弱視好多種架嘛,況且,小朋友遠視係好正常的,只係度數高度再配合眼鏡就可以趁6-8歲前的眼部發育時期去改善情況喇。由於我驗先一步,身邊有幾個小朋友的爸媽之後都約了去驗眼,其實3歲起就可以去驗架喇!其實我戴眼鏡都幾型架,Alice姨姨來探我,我地眼鏡款式都幾似樣,型啦!

這個冬春交替,一時又暖,一時又好凍,某夜,拿出了很久沒有用的睡袋,還穿得下。不過呢,就點都無細個時著得咁鬆動啦!

2月中又到姐姐生日喇,今次係佢係我屋企切的第三個蛋糕,即係佢已經係第二張合約啦。今次爸爸買了個迷你魔鬼蛋榚回來,4個人食剛剛好,有人仲食到津津有味,滿口朱古力添!某日落去吉吉島的Moorry fantasy"fing錢"o既時候,撞到隻好似叫moo仔o既物體,難得合個照,半係"fing錢"o既bonus啦!而係呢個正月時份,吃得次數較多的食肆,還是Pizza Hut,無計啦,用iphone app order,20分鐘自取真係快過落去堂食或等佢送外賣,呢個期間限定花開富貴又幾好食。

某日,爸媽因事放假,除了送我上校車(除左開學果日,爸爸第一次送我上校車咋!無計啦,下午班,爸爸返工了,返學放學都無得湊),他們還去了花墟買了大岩桐苗回家,另外還有些種子。晚上,好好安置了兩盆大岩桐苗 (之前學校係1月最凍果一期派的苗已經瓜左喇!而家一盆$12,買夠兩盆,多個後備嘛!開得花果d,查實都係賣$15一盆),仲洒下草莓和牽牛花的種子,因為一盆,家下變左六盆出來。另外,爸媽還買了盞LED枱燈,咁做功課就可以光線更充足啦!
種落盆栽後,淋花的責任,久不久我都會負責o既!哈哈~~ 2月26日,Lego班的最後一堂,老師吩咐落記得帶相機同叫爸爸媽媽來,於是有人重覆又重覆提點提點。究竟Lego班有咩魅力呢?創意、有趣、新奇,上完堂有糖/餅派?唔使考究啦,下一班都報左囉!可惜,興奮開心過後,頭慶慶,發燒呀!雖然好想跟住上Miss葉的音樂堂,但一探38C,都係休息休息啦!幸好休息過後,晚上開條隧道出來捐來捐去都無問題囉!

3 則留言:

supageti 說...

有人扮晒祈禱,但雙眼仔目及實個蛋糕呀 ~~~ ^_^

凱溍くん 說...

意粉,我都係執相整blog先發現呢個鬼馬野,哈哈~~

Maggie's World 說...

呵呵,溍溍戴眼鏡又幾有型 ! ~大姨