2008年5月20日星期二

唔識世界之二

好食好住,仲有咁多人照顧之下,我當然繼續長肉,每次到楊醫生那裡檢查,無論體重和頭圍,手手腳腳的長度等都有進展。有幾次去楊醫生那裡時,夾到爸爸時間可以一齊去,於是除左媽媽外,爸爸都睇到我係我個屋企裡面郁郁貢。有一次,楊醫生照到我個心臟,仲可以比爸爸媽媽睇到4個心室係度縮下縮下,仲間隔清晰添。

如是者到左「有左溍溍的日子第269日」,即係11月27日,那天剛好爸爸因公可留在家晏一點才出門。正當爸爸要夠鐘出門口之際,媽媽大叫「哎呀,有血呀!」,媽媽說這叫做「見紅」,即係我準備出世喇!好在剛剛三姨正在途中去探媽媽。因為係見紅,即係情況並非緊急(如是穿羊水就不同了),於是媽媽慢慢食埋飯,沖埋涼,本來仲想等埋爸爸收工先入院,不過剛好三姨係度,於是下午便拿著「走佬袋」入院去了。

在這個「第269日」下午4時,媽媽入院了。 那時只是見紅,沒有其他跡象。媽媽被安排最入面的病床;到晚上7時許,媽媽開始感到腹部有痛楚,但不算很痛;到零晨,媽媽開始每7分鐘痛一次,成晚都無訓覺,o係走廊行黎行去。當晚o既護士姨姨話媽媽仍然會笑,應該唔係咁痛喎~

第二天,即係「有左溍溍的日子第270日」,今日陣痛加劇左,中午探病時間婆婆和爸爸黎到探媽媽,媽媽已經痛「嘩嘩」聲,要婆婆和爸爸幫手做下按摩,仲要坐埋fit ball舒緩下痛楚。下午4點幾,媽媽終於痛到死死下,開頭護士姨姨都唔比佢入產房架,到醫生黎睇我媽媽時,先發現子宮頸已經開到4度,卒之去到呢一刻可以入產房了。

當時爸爸都預備左係公司早d閃,但因為熹叔叔正在放假(事關熹叔叔的雅欣姐姐比我早12天出世),所以即使爸爸在4點半收到媽媽電話通知要入產房了,爸爸還要去青衣拿文件給熹叔叔第二天幫手做。當爸爸在夕陽影照的的士裡,從青衣的熹叔叔家出發去醫院的途中,護士姨姨已經急不及待打電話給爸爸,因為係呢一刻媽媽已經開到9、10度了。

大約10分鐘後,即係黃昏5點35分,爸爸已經到達廣華醫院的北九產房了。在護士姨姨的帶引入,爸爸穿上了白袍,用消毒劑清潔了雙手,就入了N9-DB5。那時媽媽已經訓係產床上,但我仲未出到黎。由於爸爸到左,護士姨姨叫了爸爸企在媽媽身旁,期間問爸爸一d資料作記錄。而爸爸就好曳,學識左睇部量度陣痛o既機後,就係度瓜瓜嘈做埋護士姨姨果份,係陣痛上升時就係度催促媽媽用力。

攪到6點零,護士姨姨都努力催促媽媽自己用力,免得佢要出手剪傷口,不過媽媽都係話好痛:「黎喇,出手喇!」。係媽媽投降的情況下,於是護士姨姨就準備接生,仲開玩笑不如就18點18分,好意頭嘛!全程我個八卦爸爸都係度睇住我個頭仔出左幾多,由最初的大概露左5蚊銀仔咁大的頭頂,到護士姨姨動剪開造口等我易出黎一d果一刻,佢都不時睇住。唔識死的爸爸只係當護士姨姨動剪一刻,佢才縮一縮後,這邊箱一剪完佢又探頭去睇,見到媽媽d血好似水柱咁流出黎佢都唔驚。再過了10多20分鐘,我終於o必咁快就出左世喇!媽媽好叻叻,全程都無聞安桃樂,靠自己的;而爸爸就全程八八卦卦,仲睇埋我比護士姨姨剪我臍帶同檢查跟住流出來的胎盤添!

生產過程完畢,我就比護士姨姨抱了去磅重和打針。我剛好有2.5kg,剛合格無須留院呢!係呢個時間,爸爸就要離開產房先,等護士姨姨幫媽媽縫針。係產房外面,婆婆同姨姨地都係度等緊,仲好緊張咁上網查下星座睇下我係咩性格添!

差不多一個鐘頭後,我和媽媽終於離開產房到東九的產後房休息了。由於剛過了探訪時間,護士姨姨酌情比爸爸、婆婆和姨姨多留一會,但因為護士姨姨要同我檢查和我要先訓溫室暖一暖個身,所以都係緣慳一面了。唔緊要喇,我出世了,以後大把時間見面喇!



溍爸註:雖然寫完第一部份已4個多月,而距離以上的難忘日子已經有170多日,加上在公立醫院出世不能拍下影片或相片作記錄,但這個經歷好深刻,點都會記得!

圖註:左上圖為2007年10月31日,係我未轉身前拍到的最後一張有樣睇的超聲波相片;右下圖為2007年11月29日,我出世後第二日係醫院拍的清晰相片。

3 則留言:

匿名 說...

雖然自己都經歷過類似既事, 不過睇完都好感動!
係呢, 其實張4D影到既係什麼昵?

匿名 說...

終於睇到啦! 係側面呀!

匿名 說...

大致上張4D同右下的第二日相係剛好相反方向,都幾似架!哈~~