2008年6月10日星期二

為食豬

Sorry呀,我唔係吹樂器,而係媽媽係我面前研砰d紅蘿蔔後,見我睇到lam lam脷,反正都要洗枝棍棍,咪比我食下,唔好浪費嘛!點知我第一次食紅蘿蔔,又食得幾滋味呢!

話時話,近日我都食多左好多野,例如食米餅,閒閒地一條半條都難唔到我,我仲有食香蕉、又試過食爸爸的紅豆雪條、仲有麵包粒。今日爸媽整左和光堂的蘋果茸我食,又係食到lam lam脷呢! :D~

2 則留言:

匿名 說...

會越食越多立雜野架嘞~
咁快食雪條?
留意下佢d便便,初初未消化到,會食乜痾乜架(e.g.紅蘿蔔),好得意~

匿名 說...

係呀, 佢一食紅蘿蔔, 第二日d便便就出現紅蘿粒, 勁攪笑~ 今日試木瓜, 佢勁鍾意呀~