2008年7月30日星期三

「喂....六師弟....唔好呀....」

警告:以下內容可能令人有不安情緒,敬請注意!
...
...
...
話說有一晚,爸爸邊湊溍溍,邊拿從「車厘哥夫」買回來的曲奇餅吃。
如發現新大陸的溍溍,此刻的反應是....(看圖識字吧!)
卒之一招餓虎擒狼,兩父子來了一次近乎kiss的搶奪食物之戰中.....
...
謝謝收看!
...
the end
...
以上內容如有雷同,實屬巧合

7 則留言:

supageti 說...

似係爸爸鑒硬黎多 d 喎,哈哈 ~

匿名 說...

我剩係逗住佢,無格硬架!而家放兩手係度比佢扶,溍溍已經可以自己扶住企起身喇!

匿名 說...

原本溍溍咁為食架?好正呀!

匿名 說...

溍溍真係好為食架, 而家我地食乜, 佢都想過黎搶, 佢而家未識爬, 如果唔係, 佢真係乜野都要同我爭呢~

匿名 說...

睇第3幅, 就知係你引誘佢啦!

匿名 說...

其實溍溍真係咁架, 不過呢幾張相當然係事發後我地再[重組案件]呢~ 呵呵~~

Maggie's World 說...

呵呵,我可以做證人架,溍溍真的好鐘意食野 ! 不過你咪同大姨我搶野食呀 !
大姨