2008年7月22日星期二

「唔該一個D餐呀!」

2008年7月20日,媽媽返早,於是爸爸中午時份帶了我到沙田探女麻女麻,當日太女麻都係度添。等到媽媽放工,因為想買野食同衫衫比我,於是出了去一田百貨行街街。去到嬰兒部的育嬰室打算開d水水飲,已經撞到街坊朗朗(大我3日的)。上了一丁點水,就繼續行超市,買了些嬰兒食品,有已經食緊的和光堂米糊、仲有都幾受我歡迎的和光堂米餅。除此以外,仲買左7個月大o岩食的和光堂烏冬,仲補充左另一牌子的波波餅,及將會試食的BB芝士(麵包超人款式黎架!) 行行下都成5點幾,拎住大包細包的爸媽見我快要食奶,心諗究竟飛的士返屋企好,定係係度食奶好,卒之佢地做了一個決定,就係膽粗粗帶我返嬰兒部的Baby Restaurant食我人生的第一個D餐!姐姐:「唔該一個D餐呀!」媽媽出去收銀比完個$29,無耐姐姐就比左一碟野爸媽喇!
咁D餐有咩呢?這是一個烏冬餐,有吞拿魚薯仔沙律、烏冬和生果糊仔(爸爸話應該係紅蘿蔔醬那款/和光堂5個月食品,我有食過同款的蘋果醬)。而當時爸媽只有心諗,第一次食餐,唔知食唔食到呢?但衰極都係蝕$29蚊o者!點知.....起碼食到$25蚊,very good!只係中途要請求姐姐幫手叮一叮返熱黎食o者!(據姐姐講,所有食物係用浸熱的方式的,但整起左就只好叮叮了!)
食飽飽,爸媽可以繼續行街,而我仲飽到訓著左,返到屋企,爸媽仲買左新衫衫比我添!
另外,同場仲加映生平第一個係街上相認的blog友BB諾諾(6個幾月大),我地仲合照留念添!(但爸爸比我開心,因為有人認識48cm的blog啊!那個人咪係諾諾爸囉!)
特別附錄:食D餐食得咁開心喇,等爸爸爆d溍溍陰私先!o拿,呢個係屋企食粟米粥的極惡look,當時匙更都未到口唇邊呀!嘿!浪費哂媽媽d心機!

3 則留言:

匿名 說...

呢間餐廳爸爸媽媽都有同我去過,你問姐姐佢有免費fitti片片畀你用,好正!

匿名 說...

唔係呀嘛,食餐都有片片送?

匿名 說...

係唔食餐都有!只要你入去問佢攞就有!