2008年8月25日星期一

playgroups

係呢三星期,我會返兩日playgroup,一個在星期六黃昏,一個在星期日早上。前者在油麻地,後者在觀塘,經過第一次如此生活,我和爸媽都攰攰呢!


星期六的playgroup已上到第6堂,很多朋友仔都混熟了(雖然成日有新人換入或補堂/插堂/試堂),每逢最後10分鐘的自由時間,我就特別活躍o既。上一堂我比爸爸用老師個remote引到我爬紅色的隧道,今堂到透明的隧道,我更加無咁驚,爬左入去,仲玩到訓底都唔肯出返黎,激死爸爸了!


到左星期日,新的playgroup(全10堂)來了!這就是當日爸爸一早6點零去排籌那一間。由於先一晚才上完另一個playgroup,之後爸爸又帶了我去和d叔叔姨姨食飯,所以舟車勞頓後,一早起身,又真係好攰,不過好在都準時到達位於觀塘的中心。


這一邊的playgroup又唔同類形,除了每次3個遊戲外,仲有茶點時間。姐姐拎住籃有兩款的餅乾,話可以選1塊,對於食餅開心過食粥的我,梗係想成籃上喇!

跟住到中段場地執拾時間,可以去後排坐下,睇下我坐得幾招積!

媽媽仲過黎幫我按摩下先再出擊.... 後面個同學仔仲要媽媽抱抱架!

1個鐘的課堂話咁快就到,雖然放學時外面曾經好大雨,但爸媽都好想係觀塘食埋先返屋企,於是去了apm食壽司。
溍:「咳~,唔該我要呢樣、果樣.....」

溍媽:「呢樣果樣,都係咁樣喇.....食粥粥喇囝!」 溍:「咦~~」

2 則留言:

匿名 說...

第5張溍溍好似d拳手休息時,個教練幫佢按摩咁~

匿名 說...

返1個鐘頭的playgroup對bb黎講,真係好攰架!遲下你就知喇朗爸!