2008年12月8日星期一

控制權

已經1歲的我,活動能力已經提升了不少。好似最近咁,我開始學行,爸媽拖住我手手,我可以行到一段路,不過仲未能夠自己行。好似先兩日爸爸帶我去深水埗公園,我一手扶住架BB車,一手爸爸hold住,大大話話都行左成100呎以上。

除了拖住,我好似之前學爬咁,都係好鍾意推住d野,借d意咁行。學爬時我推張膠櫈仔又或者玩具黎爬,而家我玩爸媽張圓櫈喇。仲有呢,我而家成日扶住梳化或者TV櫃,就提高一隻腳單腳企,其實我舉起隻腳係想撐住爬上去梳化或TV櫃,不過我傻更更有無野都撐起隻腳,爸爸話呢個動作似「黃狗射尿尿」,好好笑。我仲有呢,有時見到爸媽影相,我唔高興會避的。

綜合而言,我真係越來越不受控制,因為我已經唔係bb喇!好似媽媽先兩日想用control控制我....

「 嘿!我而家曉爬曉行,邊到妳控制架!」
「哼,仲影相?......」

12月2日回健康院1歲檢查,正正常常,仲打左MMR針,體重係9.33kg,身高唔知,但好似無咩點長高o既!

沒有留言: