2009年3月24日星期二

我的魔法棒

聽爸爸媽媽,仲有d叔叔姨姨講,通常印/菲姐姐黎到,屋企有d野就會發生不思議事件架喇!這個幾月黎,印姐姐黎到我屋企,都只係d好現實的如食油、豉油、鹽、洗潔精呀會好快消失耗盡。不過,經過大家調節後,已經回到正常水平了。

當大家過住開心又愉快的日子o既時候,不可思議的事情終於黎到我屋企發生喇!果日,就係3月21日(星期六),爸爸收工回來,屋企發生左一件過去五年以來都從未發生的事情......姐姐竟然將廁所洗水盆個塞塞到整唔返出黎呀!爸爸用盡屋企的方法,例如螺絲批、刀仔、鋤仔、海棉膠紙、寶貼......通通都整唔返個塞上來.......就係呢個時候,爸爸決定了一個方案,不過由於要趕返幼潛,都係返學先......
放學後,爸媽和我去了商場買左枝魔法棒,佢有紅色、灰色和藍色,爸媽叫我揀,於是我揀左藍色,男仔用嘛!係商場度,我高舉魔法棒,我嘿、我嘿!變變變.....哦?都無野發生o既!

返到屋企,有左魔法棒的幫助,爸爸不消幾秒就整返個塞出來喇!
—爸:「阿囝,呢枝叫做廁所泵呀!」
—媽:「阿囝,呢枝係x姐冠軍權杖呀!」
—爸:「唔係呢,係Heman把劍呀!快d請骷髏堡賜你力量喇!」
—媽:「星空裡萬物在轉,歷憶萬年.....係小忌廉枝變身棒呀!」
—爸:「唔係呢,係蝦你老實枝魔法棒呀!」

溍:「o車,枝棒棒得意舉下之嘛,關果d我唔識o既野咩事o者.......」

沒有留言: