2009年5月24日星期日

面試

5月23日,下雨天,係媽媽心儀的其中一間幼兒園的面試。媽媽係面試前專程買了件靚衫比我,令到今日去到邊都引來d姐姐姨姨o既目光。

我係11點那一個時段面試的,除了爸爸媽媽,還有大姨專程來陪我去面試,順道觀摩一下。一去到已遇上彤彤,然後還有焯然、鎧程和盈禧,他們都是我幾個幼潛課程上遇過的同學或街坊。面試開始,先幾個小朋友和家長一人去7號房聽外藉老師講故事,然後就到分別到4號房由媽媽和我與一位老師見面。最後去1號房聽說明及和校長見面。完成面試後係返屋企等消息,大約兩星期後就會有。
面試完後到奧海城午飯,外面大風,吹得我成個花輪同學咁,今日著得咁靚仔,唔制呀!
去到奧海城飲茶,食得不知幾開心,我食呢樣果樣......
奈何今日太攰喇,點零鐘我已經訓著左喇!

5 則留言:

supageti 說...

好靚仔呀 ~ 花輪同學 ~~~~

ROY 說...

依間乜野名校呀又?
又真係幾型仔喎件衫,全靠溍爸你晌咁狼狽既情況下都拎部dc出黎影低左花輪同學呢~

大雄 說...

萊,在凱帆薈的,自己search一下啦。

橫風橫雨下的花輪同學,唔影低就浪費哂喇!今日開始,已經再做唔到花輪同學喇!

羲羲 說...

原來係果間, 我仲以為係盈輝果間添!
希望溍溍成功考到啦!

點解去奧海城都唔揾我地呀?

凱溍くん 說...

羲羲,盈暉果間早個月in左喇,仲有氣球派添!不過唔見有result派喇!

果日同埋大姨一齊,in完去聯邦飲埋茶同行街街,講真,爸爸真係有諗過預先call你地架。因為有個幼潛同學仔都係同期interview,佢都住柏景架。