2009年6月14日星期日

老積仔

先幾日媽媽網購給我的衫褲襪送來,本來攤好想影相,點知比我一發現就飛撲上去揀揀揀,於是爸爸給我試著一下。
呢件著落幾cutie喎!
咦,咩突然溍溍個樣唔同哂o既?好老呀!
再換一件影下,嘩!溍溍大個係咪咁樣架???
仲要插埋尾袋!
又擺埋pose!
溍溍,你歲半咋,做咩咁老積架!

7 則留言:

supageti 說...

四百萬可能唔多夠 ~~ 呵呵 ~~~

大雄 說...

意粉,咁我查實有大約mark低溍溍的開支架(不過實係有少無多,一齊食無得除開嘛!),以目前的水平,400萬應該夠卦,將來讀書等等好難預料喇!有粥食粥,食飯食飯喇!

Maggie's World 說...

好好笑啊 ! 似乎溍溍是很興奮WOR~~~~大姨

ROY 說...

溍溍個樣變左咁多既~
而家似邊個呢~

大雄 說...

我都唔知佢似邊個喇!總之唔知bb喇!

羲羲 說...

溍溍個樣好成熟呢!

supageti 說...

Happy Father's Day!