2009年7月12日星期日

居高臨下

今日訓醒晏覺,約左盈禧玩。她先過來我這裡的會所tea,然後就到我到她家參觀。她本來住在我家隔離的屋苑,最近剛搬左去隔多幾隔的新屋住,於是去了參觀參觀。

去到兒童遊玩室,超多大大隻的公仔,有octopus、fish、turtle,仲有遊戲機,行入submarine入面,仲有兒童gym添。再參觀埋49樓會所,超靚;45樓空中花園,在3號風球之下居高臨下企係開闊的45樓,剛好那一刻陽光普照,很身心舒泰(唔係旅行社x泰喎);而住客會所果d豪華設施,亦高檔得很,絕對令人O咀。當然,主人家盈禧的家也很正,中上環海景,厲害!

講完一輪環境,當然唔少得講返d飲飲食食。我地係會所分享左一件芝士蛋糕,一人半份,用叉叉食。之後去到盈禧屋企又飲左成枝益力多,仲導埋盈禧飲左佢人生第一次自己用飲管飲哂的益力多,睇見佢不知飲得幾滋味,而我呢,老手黎,幾啖就飲哂喇!哈哈~~

2 則留言:

匿名 說...

溍爸, 溍媽: Gabby was sooo happy to play with 溍溍 as well. You r always welcome and Pls come to visit us soon.

溍媽 說...

溍溍都好鍾意同Gabby玩~ 真係好難得搵得咁o岩Key既朋友仔~~ 唔知將來可唔可以一齊讀書呢~~~