2010年1月5日星期二

上學的第一天

2010年1月4日早上7時03分,鬧鐘響了3分鐘,有人伸完懶腰起身喇!梳洗程序於17分鐘後完成,早上7時20分早餐開動了!然後換校服,仲有爸爸完排的簡陃而隆重的開筆儀式。何謂開筆儀式,詳情可在網上找。但爸爸憑記憶小時開學讀書(即係都有30年前以上)會有描紅簿由大人握著手臨摹,基本上應有《千字文》(天地玄黃 宇宙洪荒...)和《上大人 孔乙己》,但爸爸只買到《上大人 孔乙己》的描紅簿,還有大小楷的ABC copy book。由於爸爸買錯了一套名為「自來水毛筆」的套裝,以為係咩新發明用自來水就能寫出字來,原來「自來水」係枝毛筆造到好似鋼筆咁索完墨水係筆杆後能自能出墨水到筆頭.......由於無墨水,於是由媽媽拿著原子筆和我寫了ABCD作為開筆,第一次見到copy book有齊A~Z,實在吸引!另外,媽媽亦封了利是,爸爸送了Elmo文具set。

早上8時25分,吻別了Anna,講低「我返學喇!」就出發上學去!乘巴士1個站到美孚,去到學校附近撞到街坊 uu 姨,因為悠悠姐姐返9點,我新生返9點半,uu 姨已送了悠悠姐姐返學上班去了。然後到了平台,婆婆已經係度等著我了!進入學校,由校長分配了人生的第一張職員證,我被編入成為草莓組的社員,還有接送咭,就安排換鞋同埋將後備衫放入學校提供的袋入面放好。再等候了一會,入班房了!有10幾個同學坐係度,我和另一個新同學就坐側邊先,由於新生,爸媽就陪在後面。老師點名了,我隨即轉mode進入了觀察模式(溍爸註:溍溍每次見到新事物,都係定左落黎眼定定咁睇住,唔多郁的。)

9時30分, 上堂喇!第一堂係英文堂,不過成堂唱歌而唔係教ABC o既?係9時30分至50分這20分鐘,共唱左Good Morning、Hello、ABC song、London brigde is falling down、Old Macdonald、This is the way to...brush my teeth/wash my face/wash my hands/drink my milk/ go to school....等。期間,我都有企出去(查實係比爸媽推出去)參與了唱London bridge is falling down。

9時50分至10時20分,就到遊玩時間,男的同學先玩車車,女的同學先玩滑梯。到10時05分就交換玩,期間同學和我也很熱情,爸媽話睇到我好多次推同學,又有次係爬毛毛蟲隧道時一手扯甩同學個mask。
10時20分,同學們去洗手間,我係新生可以落堂放學了!入了班房取新書包,入面仲有毛巾和杯,呢個時間,終於同屬於蘋果組的悠悠姐姐相遇了。再聽過老師和4個新生(包括我)講解返學放學接送問題後,背著新書包放學喇!(右下那個穿D-mop外套的同學,比我高,還有點技安feel,佢就係第一個向老師投訴我:「老師,佢推我呀!」的同學了。根據我個情報組爸爸收風,呢位同學又果真係有小霸王款的背景喎!

10時30分,放學回家去,今天帶著婆婆和姐姐一起,所以選擇行路帶她們暸解下附近環境。回家途中已經不停放蚊,食飯仲好好胃口添。爸媽就轉了去幼稚園給留位費,交費仲有月曆送,原來係校曆來的。黎緊3年半的幼兒園和幼稚園職場已經落實喇,下一個「上學的第一天」,將會係8月13日(星期五)。
最後,徇眾要求,送上在學校拍的制服誘惑一張,型嗎?

4 則留言:

supageti 說...

係咪日日都番學嫁喇?

Unknown 說...

溍溍,開學愉快呀!
未來幾年都有著落,安樂晒啦!

姑姑 說...

有model feel, 幅制服誘惑相, 好型 !

Maggie's World 說...

型到爆~