2010年3月6日星期六

新歌速遞+my first letter

英文版的《I'm a little teapot》在很早期看的碟碟已看過。讀書後,學校教了溍溍唱中文版,即
管黎表演給大家先!

此外,今日媽媽晚飯時,溍溍遞了張紙條給媽媽,說:「我識寫個B字呀!」,大家又睇下合唔合格?

3 則留言:

supageti 說...

都合格既 ~~~ ^^

溍媽 說...

話說當日真係幾攪笑, 佢自己拎左我枱上既紙同原子筆, 咁我見到佢o係度畫野, 咪無理佢, 點知佢就寫左個所謂既 [b], 好開心走埋黎同我講:[溍溍識寫個b字], 佢真係好開心架, 我見到佢自己咁開心, 我都好開心呢~~

老朽 說...

斟茶喇!!

另, 個B 字都合格啦! ^^