2010年4月13日星期二

復活節假的最後週末

為期10天的復活節及清明節假期好快又黎到尾聲喇!日日訓得晏一晏的日子,最後的兩天正好是週末,如何渡過呢?

4月10日星期六,爸爸生日,正午先和媽媽落街買蛋榚,我選了個魔鬼蛋榚(媽媽說查實以為係選個蛋榚比自己,所以選了這一個,而有人以為呢個係佢o既,櫥櫃入面白色果個係爸爸o既),然後回家等爸爸放工。今日除了是爸爸生日,還有約了臨盆在即的契媽和過多幾個月又帶一個妹妹黎的洗姨姨多聚一會,因為下次再見時,契妹已經出世喇!

嘉駿哥哥先到,於是一起玩Thomas,原來佢屋企有好多路軌,仲有好多架車添!由於有嘉駿哥哥的關係,今次d路軌砌得又大又長。待契媽同希希哥哥到來,玩多一陣便到切蛋榚時間!爸:「喂,點解呢個小朋友企左主角位,又許願又吹埋蠟燭架!家下係爸爸生日喎!」
晚上在家中一起吃飯,又玩拋波,又玩扮動物扮花,仲騎埋牛牛添!直到晚上九點幾,又要時候講拜拜!經過上次開口中(一半)講中表弟3號會出世,臨走摸摸契媽肚皮同契妹say goodbye,但今次毫無預言,莫非男女授受不親,過不到料?
4月11日星期日,媽媽要返工,並吩咐爸爸今日不要給我訓晏覺,以免夜夜唔訓攪到第二朝返學唔願起身。於是爸爸下午起便進行「放電」安排。先到平台玩吹波波和滑梯,仲有姐姐撩我玩吹波波添!之後爸爸本想去深水埗買東西直到晚飯才回家,由於大矇爸爸關了房門才記得鎖匙還在房內,於是call了婆婆求救 ,婆婆派出大姨帶來鎖匙開門,等我可以早點返房訓覺,否則等媽媽收工回來要成晚上11點了!
於是,爸爸帶了我去上次大姨帶過我去的運動場跑步。由於我第二次去(爸爸才第一次,雖然果度係望到屋企咁近),所以一進場我就一枝箭衝進跑道去。不過大約跑了半個圈(約200米)就停了下攪攪震了!知道大姨會來,於是坐下來先休息,等大姨黎到再跑了一圈,今次破了上次記錄,即是共跑了600米囉!
黃昏時份,回家吃了半個蛋撻又飲了些爸爸的巧克力珍珠奶茶(爸爸不肯給我吃杯底的珍珠啊!),然後吃飯沖涼,再看看VCD,訓覺去是也!

2 則留言:

supageti 說...

溍溍許咩願咁肉緊?

姑姑 說...

房門鎖匙, 乜冇放條o係房外其他神秘地方o架,

原來.......

咁萬一又鎖左, 都可以好快自救丫o麻