2011年5月18日星期三

2011年3月份總結

越來越遲的更新,哈!今次係2011年3月份的報告。因為都上學了,生活很規律啦,返學放學,上興趣班,在家玩玩具都是那個模樣。早前大整蠱的一人一花,脆弱的花苗已由兩個從花墟買回的替身頂上,生長狀況ok啦!

3月6日星期日,是日無所事事出街找節目,卒之一句士多啤梨,就去了錦田落田摘,味道不錯。

除了士多啤梨,仲有餵兔仔、電動車,當然還有在草地跑跑跑,不過今次因有人堅持獨樂樂,所以沒有call其他人。但玩到黃昏,既已去到元朗,就call了契媽約食飯,不過是日契媽要去飲,於是就同左契爺、希希哥哥還有希兒妹妹食晚飯。
星期日過後,又是返學放學,eyes training時段等等,當然仲包括食下零食。3月11日,是日約了大姨的老師楊老師出來晚飯,這天還跟楊老師上了契添!12日,出校巴的PN班同學仔Hayley邀請的生日會,地點是熟悉的Dream House,之前就在這上過play group啦!
幾個同校巴的同學仔,同班的有葉曦霖,PN班的健健、陳仲頤,一起玩玩食食,仲有姐姐表演魔術和造出不同花式的氣球添!
某天,本來是萬眾期待的學校活動參觀九龍公園,不過因為天氣關係延遲了。13日,在某人的悶悶不樂下,趁天氣好就安排自家參觀九龍公園吧!其實以前已經去過,那時在尖沙咀上幼潛放學都會去,不過有人o既記憶入面搵唔到呢個record,咁就趁機會去看看喇!進入九龍公園,竟然撞到名晉一家,可惜他已玩了很久要回家去。剛好兒童遊樂場更新了,一玩就玩了很久。時近黃昏,才離開去尖沙咀逛街shopping。
3月18日是學校的親子運動日,由於爸爸拿不到假期,只有媽媽陪我去,加上天氣不好,又冷又下雨,只能影到少少相。
311日本東北大地震前2天,剛好是奶粉正常補購,可惜天災,仲要係奶粉來源地出事,只好耐心等候已訂購的奶粉送來,應變計劃是從此戒奶亦已立即進行策劃。慶幸,3月18日奶粉花了一星期終於送到,可以延長多3-4個月才戒了!

20日,媽媽要返工,爸爸帶我去探太女麻和女麻女麻,還玩猜樓梯。回家前還在途經的Snoopy World玩,高高的滑梯玩得興起,一點也不驚。玩小滑梯還有女仔跟著一起玩添!
某晚,說了很久頭髮長拮眼睛也有人不願去剪髮,難得有人說爸爸幫我剪,於是拿出剪刀來修一下長長的髮蔭,剛剪完很ok的,但過了幾天,無故成為一個碗形......

27日,媽媽返工,爸爸帶了我去拜山,同行的還有姑姐、三叔三嬸和孻叔。這是第一次去拜山,在港鐵上,爸爸講解何謂拜山,出現了如下的對話:
爸:「而家帶你去拜爺爺,人老左就會死,死左就只剩返d骨頭架喇!而家爺爺d骨頭就放左係果度(骨灰龕)。」

溍:「咁爸爸你第二時係邊度死呀?」
爸:「.....我知就好囉!」
去到柴灣港鐵站等,有人興奮得轉來轉去,可惜天空下起小雨來,去到哥連臣角又可以好興奮咁自己行到上山,仲要擔住雨傘,可惜比我身驅龐大幾倍的孻叔,由於缺乏運動的原故,行得比我還慢...... 下山後,去了威利華餐廳食tea,個珍寶熱狗,嘩!入面係司華力腸黎架~

不經不覺又一人個月過去,體重現在是14KG!

3 則留言:

homa 說...

三月節目過得好充實呢!
我都不時去Snoopy World 玩, 希望有機會撞到你!

姑姑 說...

笑史, 佢「o個」句問題 ~~~~~~~~

supageti 說...

時間過得真快啊 ~~~