2010年5月6日星期四

表弟彌月之喜

2010年5月5日,4月4日出世的表弟的彌月宴。簡單而隆重地在青衣一間酒樓內舉行,席上有表弟的女麻女麻一家和婆婆一家(又即係我婆婆一家啦)。表弟現已正式命名為浩堯,但在這之前我是建議浩賢的。右下那張相是我趁表弟訓著覺時影的,雖然帶點鬆郁朦,但那才是我這種大師的風格嘛!

同場加映之一:
未去彌月宴之前,在家中玩神奇筆筆,我畫了一個人,那是我的......

爸爸的答案:
未知真相前 ~ 羅茲威爾呀! ?哈~~
知道真相後 ~ 喂,有無攪錯呀!

同場加映之二:

以下為溍和爸的枕邊對話:
爸:咦,你返工有兩個好朋友喎!李進熙(音譯)同劉詠喬(音譯)喎!*
溍:係呀!
爸:劉詠喬靚唔靚女架?
溍:靚!
爸:劉詠喬頭髮長唔長架?
溍:長!
爸:咁你鍾唔鍾意劉詠喬架?
溍:鍾意呀!
爸:咁李進熙呢?
溍:唔鍾意呀!
爸:你鍾意女仔唔鍾意男仔架?
溍:唔係呀,男仔臭臭呀嘛!
爸:啊~?!

*查實爸爸兩個同學仔都未見過架喎,係聽返媽媽講咋!

6 則留言:

supageti 說...

個羅茲威爾一定係爸爸啦 ~~~ :p

小樹熊 說...

好攪笑既對話~

Maggie's World 說...

我要爆料啊,尋日我係你地屋企同溍溍玩,佢突然說:「我要結婚啦!」,我問極佢同邊個結婚,佢都唔答 ! 你快D套料啦 !

匿名 說...

你肯定唔係一個好爸爸................

匿名 說...

你一定唔係好爸爸!!!!!!!!!!!!!!

匿名 說...

@@@@@$$$$$$&&&**!!!!!!!!XXXXX&&&&&?