2010年5月18日星期二

拉雜談

又係因為代言人近日事忙,十日有多無update,今次變成拉雜談啦!自從表弟滿月宴後,日子也都是如常返學放學訓覺食飯啦。

不過中間都有d小枝節啦,例如之前story time讀《客人來了》,入面提及玩波子棋,於是問了爸爸一排咩係波子棋,爸爸最終去了書局買了盒波子棋回來給我,但他說$19一副之餘,質量很差,有些波子不是圓的,有粒仲爛左添。

而大姨又有來了些大畫紙,放在地上畫,很開心。姑姐又送了盒有2呎x3呎那麼大的floor puzzle我玩,是noah's ark的圖畫。 近日也愛看copy book,但對撩耳仔還是很抗拒,這天就搶了特登從日本買回來價值成百元的內置LED耳挖當電筒用來照明看書,以免被爸爸撩耳仔。

某日,有人拿了個波來踢,但有姿勢無實際,這些舉腳+踢腳的pose大大話話轉過好多個,時間也過了幾分鐘,可是波還是在地上沒有踢中過。又某日,有人食完飯係度頹訓地下......
昨日,陽光普照的星期日,媽媽返早追夜,姐姐放假,於是爸爸放了仔一天,一日落了三次街,大滿足!晚上媽媽返工前,爸媽還去了投票,但我還有十多年才入得去票站。
爸爸自從在iphone安裝了lomo和polarid apps後,就常由normal影相模式變成lomo和polarid模式。左上是我上第一堂音樂啟蒙班......."前"影的,班上沒得這樣玩,這只是我坐在琴行內的琴上做樣而已。
另外,溍溍語錄又有新意思:
1. 5月8日,沖涼時開著的收音機說:「今日係母親節喎,唔知大家點慶祝呢?」,爸爸於是問溍溍,今日你有無同女麻女麻、婆婆同媽媽講母親節快樂呀?.....然後,有人說:「爸爸,咁有親節又有咩架?」
2. 我有同學叫陳子喬(音譯)呀,佢長頭髮扎瓣架。(承上回)爸爸問:「咁劉詠喬呢?」溍:「佢無扎瓣架!」......後來知道,原來劉詠喬係......男仔黎o既!

沒有留言: