2008年5月28日星期三

碌地沙

媽媽和爸爸最近將廳廳的雜物執的執,丟的丟,連爸爸好鍾意的地毯都丟o左去,令凌亂了好幾個月的廳廳突然感覺闊落了很多。目的就係為我騰出多d空間,可以係地板玩。媽媽專程去買了張有大大隻英文字母的地墊,我一訓落去,立即相形見"細"呢!不過,唔緊要,好快我就變大,到時張墊都唔夠我訓呀,呵呵~~~

5 則留言:

匿名 說...

哈哈! 你就好啦! 我爸爸媽媽怕我折散晒d字母, 所以只係响狗狗城買d 2'x2' 既地墊.
遲d我嚟你屋企同你一齊折散佢, 整蠱下d大人, 等佢地執餐飽先! 哈哈!

凱溍くん 說...

拆野對於bb係好事來啊!發掘我地o既研究同觀察能力嘛!

溍爸:喂喂,咪打我地公仔書、模型同玩具主意喎,果d唔拆得呀o下!

匿名 說...

咁我幫你手拆咗間屋佢啦! 哈哈!

匿名 說...

嘩!夠位擺晒26個字母呢~

匿名 說...

係要用丟好多野黎換取空間架。要唔要我張4呎長餐枱呀?換左仲多地方呀!