2008年5月28日星期三

伴我成長 - 相機篇

話說爸爸媽媽係我出世前,就買定新相機,目的當然只有一個喇!就係影我嘛!以下就係係過去半年,每日追蹤同記錄左我o既cutie look,當然仲有樣衰look的器材喇:



P牌FX-55,3吋LCD,28mm廣角,識得追面面,又有智能拍攝(時高時低咁喇,不過都好多時幾準的),而且佢仲兼顧埋拍片的工作添!


另一個好拍檔係C牌的40D配騰龍鏡,仲有EX580II閃燈,呢部因為機身大,所以都要視乎場合許可,爸爸才拎出黎用,日常snapshot還是細機最方便,特別係抱住我時,單手用自拍咁先影到我,大機就好難遷就了!

話時話,爸爸影左我都有過萬張相,size加埋10幾GB,等我收費d肖像權費都好喎!

3 則留言: