2008年6月4日星期三

幼潛課程排隊黨

話說今日係某機構的幼兒潛能課程報名日,仲要係最後一次要排隊拎籌,下次起就改做抽籤,由於媽媽負上了包班leader的責任,於是委派了爸爸未天光就出擊。


以下係爸爸係今朝的排隊黨報告:


黨員:1名

事前準備:無需對錶,因為得一個人行動,但記得要較鬧鐘。隨身物品:雨遮、PPC、相機、報紙、蒸餾水,仲有筆等

出發:
0518 - 起身了
0540 - 出門口,天才剛亮起來,外面微雨
0550 - 在便利店買過糧水同報紙,直奔.....上的士往尖沙咀(梗係唔係直奔尖沙咀喇,咁遠,跑死人o麼)
0600 - 尖沙咀麥當當(咦?唔係去排隊咩?) 溍爸:o希,阿囝,都要食飽肚先有力排隊架!
0610 - 拿著豬柳漢堡與latte的爸爸到達現場,落腳點加連威老道23A某找換店門外。由於只得黨員1名,故靠爸爸眼仔估計,前頭好說有幾廿人。
0610-0810 - 爸爸同排後面的叔叔吹吹水,又同再後面的姨姨吹兩句,前面終於有職員派籌了!不過係拎定先,入到目標建築物仲有野攪作。爸爸拎到第82號籌,唔知係上上、中定下下喇?(溍爸:阿囝,呢個係籌,唔係求籤呀!)當時據報「最後尾」已經轉左彎去唔知邊度...
0830 - 嘩,落大雨呀,好在已手持籌號的人龍開始移動入目標建築物,target:4/F某室
0840 - 交好表格放低個籌,任務完成,但得唔得仲要返屋企等電話。

9 則留言:

匿名 說...

真係辛苦晒溍爸爸~~

匿名 說...

嘩,好厲害呀!估唔到而家要咁早就排隊啦!
我以前上過幾次(好似3次)包班,次次都有義工媽咪去幫手排隊(即係好似你地咁偉大呀!)都知道一次比一次誇張架嘞,直頭好似以前婚姻註冊署咁要排通宵咁滯,真係誇~我估網上嘅力量太犀利嘞~
將來抽籤有抽籤嘅好,但如果真係好想上又差d啦...

凱溍くん 說...

雖然有一個名言,叫做「不要問,只管做」,但我去完返返黎都係唔明點解仲有果7pair人可以高床暖枕?我見人家包班係幾個人輪流排,一人/pair排一陣,我係咪偉大得滯呢?

匿名 說...

乜野機構咁巴之閉?

Maggie's World 說...

果然為人父母真係唔容易,呵呵,溍溍,錫多d爸爸媽媽囉。
大姨

凱溍くん 說...

b朗爸:這個http://www.hkcs.org/cdcb/pec/pec.html,不過下一期已改為抽籤,唔使做排隊黨了!另外,仲有協康會、維多利亞等等,你都要識埋架!

匿名 說...

6點去到都排左幾廿人!
而家做家長真係唔易呢...

凱溍くん 說...

今早我屋苑的經理話佢老公唔知醒,7點幾先去到,排15x籌,當時距「最後尾」只十幾人,都擔心有籌都無用...

supageti 說...

淨睇題目以為去學潛水添,哈哈 ~