2008年6月4日星期三

出牙了!

話說今晚媽媽發覺比溍溍食佢隻手指時有d尖o野係我個口度咁,於是同爸爸一齊檢查下。由於當時正吃完粥仔,屬於非常清醒時段,於是要夾住我先整得大我個口,係呢d情況下,咁我當然使出喊功喇!卒之比爸爸媽媽搵到原來係下 面的兩隻門牙仔想出來玩喇!暫時唔係好明顯,但都睇到少少白色的!


查實隔左無耐,當爸爸餵完我食200ml奶奶後,我都自動波訓著左,於是比爸爸整大個O咀出黎,任影唔嬲,早知就咪鬼攪到我喊喊喇!

爸爸註:就係唔知係咪出牙仔,溍溍今日醒左好多,係床上面轉身,仲要轉黎轉去都得,之前都未見過,最多轉一下而已。仲有沖涼時又大力左好多,又係轉黎轉去,卒之第一次抹身係唔再係沖涼房進行,而係用毛巾包佢入房再著,因為小小的洗手盆旁邊的平台,已經容不下已經大個仔的溍溍,仲要係一個轉黎轉去的溍溍喇!

2 則留言:

匿名 說...

見到溍溍既牙仔真係心情興奮~~ 溍溍越黎越大了~~~

匿名 說...

我呢d外人睇黎,仲覺得勁快添呀!
個樣同出世時已經係兩個樣,好成熟咁呀~