2008年8月9日星期六

奧運開幕

倒數左不知多少天的北京奧運 終於開幕了!由於我仲細,爸媽梗係無帶我去北京睇奧運喇。於是最佳選擇梗係係屋企睇電視睇奧運開幕禮。爸媽想同我為這一幕中國人等了100年的盛事留影,於是放了我在電視枱上狂拍一番!可惜....

官方係「One World One Dream」,但家下係「One Photo One Play」
爸媽:「喂!溍溍,望鏡頭呀喂!」
爸媽:「嘩,好壯觀呀!溍溍~~望鏡頭呀!」
溍:「嘩,好光光呀!」爸媽:「溍溍,唔好望咁埋電視呀!」
卒之,爸爸出手了!
唔,加埋crop相,ok喇!哈哈~~

5 則留言:

匿名 說...

正呀~
我都有諗過咁影,叫做見證左百年奧運,不過我部電視機仲係舊款果d,驚有幅射...

匿名 說...

好有現場感呢!

匿名 說...

坐遠少少影囉!影幾張,幅射唔會多得去邊喇!又或者快d換電視喇,反正都睇左款囉,影閉幕式喇!

匿名 說...

換架喇,過幾日送貨~

supageti 說...

家下溍溍個樣無咁似媽咪喎 ~