2008年8月17日星期日

吹脹~~

溍溍在這個幾兩個星期之間,學懂了爬,仲越爬越快添!再加上佢唔知點解特別鍾意去撕起邊位d地墊黎食,又或是爬到梳化撐起身。於是,平日在廳中晒衣的架都盡量半夜開抽濕機抽乾d衫,等快d可以收起個架,同時令日頭個廳多d空間。

而家執清個廳時,可以將2 sets的地墊全鋪上,共52格。可是怎也不及溍溍爬得快好世界,不停爬去邊食墊又或係爬到出哂街......於是,溍爸只能心中一句:「吹脤~~」

6 則留言:

匿名 說...

小心小心! 下一步我地多數會拆晒d字母出嚟! 攪破壞!

匿名 說...

係咪平時無比好野溍溍食,搞到地墊都唔放過呀~~
快d去一田整塊宮崎牛啦~~

匿名 說...

所以夏天我唔用地墊架,由得佢通地爬,好過俾佢啃地墊...不過就要跟緊d,怕佢頭撼地呀(雖然好少)~

凱溍くん 說...

羲羲:我食緊喇,不過怕你黎搶食,所以唔講你知之嘛!

萊叔:一田咁cheap,點對路呀!我等你請我去宮崎食宮崎牛至對路嘛!

christine姨姨:我家下成日爬到梳化就好似電視入面d游水選手咁掂住「到塘」,唔會撼到o既!最多跌跌地嘭一聲又撞左落地下o者!

supageti 說...

遲 d 溍溍くん識行識走時,爸爸吹得仲脹呀 ~~ 呵呵 ~~

匿名 說...

好趣稚!