2009年3月1日星期日

15個月

15個月喇!今個月因為爸媽的返工時間各異,食榚榚的環節提早到27號晚進行。不過,今次無點蠟燭喎,因為爸爸見萊叔為b朗的農曆生日準備左紅雞蛋,於是佢都買左返黎。之但係......凍o既!原來係北海道牛奶布甸(牛奶味和士多啤梨味,士多啤梨味就係紅色果d)。食法都好攪鬼,好似蛋蛋o既布甸,無殼但好似個氣球咁包住,點開呢?爸爸話根據招紙上的說明,係搵枝牙簽去拮佢,啊?媽媽拎牙簽一拮,個氣球就好似層皮咁,穿左,一撕就甩哂!味道呢,一般喇,太凍唔好食,攤暖返dd都ok。
跟住食第二樣,yummy!一個人食了大半條,咪黎?就係北海道朱古力puff,食到成口都係朱古力,哈哈~~

蛋型牛奶布甸和朱古力puff都係爸爸收工時係中環新開的marketplace買的,原來當日新鮮貨品,因為剛做promotion的第一天。同場還有爸爸的boss太太送的本高砂屋精美禮盒,據講係爸爸送出的《旅遊集誌》的回禮,好味道!哈~~
28日正日,爸爸返工前,爸媽和我一家三人8點幾就出街了,為的是我人生的第一次interview,in幼兒園去是也!地點是美孚某幼兒園,由於近年好多哥哥姐姐細佬妹出世,而家很多學校收大仔也收夠了,身為細仔之一的我,都幾蝕底。點知,第一次interview的經驗係爸爸陪住我玩,媽媽同老師邊問下細節邊寫報名費註冊費的收條就完成了......攪掂後去了平台見到d叔叔嬸嬸耍太極,我又黎......
耍完太極就撞到從未係平台遇上過的街坊uu姨和悠悠姐姐,佢今朝都係去interview。初次見面,握個手先!
之後食埋麥當當早餐,爸爸返工,媽媽同我返閨。到爸爸收工,又到媽媽返工了!下午上幼溍第二堂,今日精神爽利,三個活動都得好好,所以返屋企後爸爸仲帶埋我同姐姐落平台踩單車 。之後沖涼食粥粥,過了愉快的一天。(下面張相係爸爸選的,佢話怕我大左唔比d出浴/肉照人地,而家要post多d喎!咦~~)
最後,報告下這一個月的狀況先:已經有多次坐廁所便便成巧,又嘗試了花洒浴,身高比上月增展0.5cm至74cm,食野呢,食完粥仲要追住食大人飯,呵呵~~

3 則留言:

匿名 說...

上個禮拜五我都去左旺角market place買左四粒男爵薯仔同一盒薯條,不過唔覺眼有雞蛋型布甸~
即係今年9月讀幼兒園呀?咁早既...

凱溍くん 說...

唔係喎,27號起做promote喎,你時運高咋?

幼兒園要足2歲,幼稚園要足3歲。b朗因為3月出世,一定係大仔喇,所以2010年8/9月(因有d 8月就開學)可以入讀幼兒園,2011年9月入讀幼稚園。大仔的話,培正都收,溍溍呢d屬於細仔就唔收,要足歲又已經3歲零10個月,不化算呢!報名的話,2009年底前就要報幼兒園喇!

今次呢間,如果返學的話,佢建議2010年2月下學期才開學,所謂讀,查實都係得半年都無。

Unknown 說...

細仔揀幼兒園其實選擇唔太多, 插班讀半年都係玩玩下好快過, 好多人之後都會再搵幼稚園架~