2009年3月2日星期一

四仔聚會第二回

今天晚上去了vicky姨家中shabu shabu,由於在家中食埋粥粥先出門口,攪到遲哂到,sorry哂!這次亦是繼2008年3月30日係萊叔家中的四仔聚會後,再一次攪無格仔的四仔聚會。之前查實都有幾次機會,但因時間不合出唔到黎,經過11個月,除左鋒鋒哥哥外,泓泓哥哥、b朗和我都大個仔哂!

呢頭食完粥粥才出門口,飛的士去到都係相差了20分鐘左右,見人食我又食,再黎一個烏冬先!然之後,炸魚皮都食埋!15個月bb食炸魚皮,勁呢!跟住到剛剛收碗,又來了一個雪榚蛋糕,為補祝Abby姐姐28號生日和預祝b朗3月6日一歲生日的,跟住我又食!但其實係呢一個moment,我已經係度食緊包包了!哈哈~~
回程返屋企,我地搭小巴,好快就返到屋企喇! 四仔聚會留影,今次大家都大個仔,所以要勞煩Sam叔叔出口先可以hold一hold大家,但有3個人眼神一致,因為掛住睇視視囉!
去年3月30日,當時又大家太小,要萊叔抱住先影到相(咦,鋒鋒哥哥呢?)

5 則留言:

老朽 說...

食炸魚皮咁堅!!??

supageti 說...

食到炸魚皮??? 本当?

凱溍くん 說...

童叟無欺,食住影架喎!使唔使留返今日包金比uncle nelson同意粉姨檢查下d黃金有無帶魚皮呢?:p

匿名 說...

係咪搭青山道小巴?
同你地相反,我地去就搭小巴,返就搭的士~

最尾張相得閒就send俾我啦~

凱溍くん 說...

果架係美孚<->觀塘小巴,$8位。去程無計喇,遲到喇嘛!