2009年3月19日星期四

正正經經證件相

由於要幫溍溍申請護照,於是要證件相。本來利用了上次自製的,但表格寄到入境處就收到電話話唔該比張唔係執出黎係正正經經影果d。如是者,今晚拿拿林帶了溍溍到快x美影($45八張+$10相底CD)。

點知......溍溍佢企係櫈度掛住攪隔離d貨架價錢牌,望鏡頭時又唔多願笑,"之"佢都唔笑反而口講"之之",激死!連路過的盈禧媽幫手逗都唔笑....最後勉強選了張真係「正正經經"之"都唔笑」就收貨,事關人家都趕住收舖喇。

by HTC diamond

明天取相,又睇下"之"都唔笑成點?

下文:

取相了,8張證件相連相底CD。證件相cut好哂,而相底是原相,即係周邊的穿崩野都係哂度。自己用program(passportphotodiy)翻製證件相,大家睇下個效果如何?似唔似鄰家的女孩仲要可憐版呢?大家唔好忘記,溍溍是男仔啊!


或者又同第一張自製證件相比較下:http://lhc1128.blogspot.com/2008/12/blog-post_9195.html

9 則留言:

匿名 說...

擳都唔笑, cool喎 ( good good ! )

最鍾意溍溍望住鏡頭想o褸打個樣( man ! )

Unknown 說...

係呀,唔係話想慳影証件相嘅錢,而係,帶小朋友出街影,十次有十次都影到好肉酸~起碼我屋企嗰件係囉~(不過我見人地都可以影得好靚,都係要睇人啦~)
咦,我個女之前攞嘅特區護照同回鄉証都係用自家製証件相喎...可能而家嚴左啦~

匿名 說...

因為我地o個張所謂自製相片係o係戶外影, 個入境處既叔叔話, 整出黎溍溍塊面會有影唔係咁好~~

匿名 說...

咁快整passport喇,係咪5月飛呀?

匿名 說...

姑姑梅:下次印定你個嘜頭做個面具,企係溍溍面前影,睇下有咩反應先!

萊:咁同埋溍溍去,早少少整定o者!你都快閃喇,不過b朗都無得去!5月底暫定,有無好介紹?我search過,安土町有信長祭.....我o岩呀!哈哈~~

匿名 說...

我留意到,有時同溍溍影相,佢右後邊總係有條長髮都爭位出黎入埋鏡頭咁,今次影證件相都係咁喎,特登架?
我好鍾意溍溍撥晒前額頭髮去一邊o個個少爺仔look o架

匿名 說...

姑姑,
o個條係胎毛, 由一出世都而家既頭髮, 其他頭髮已經換左兩次, 我地都諗住有時間幫溍溍cut左胎毛出黎作為紀念呢~
而家同溍溍影相都好難影都佢笑, 佢都幾cool架, 好多人都係咁話佢。

匿名 說...

幾好吖 ~~ 唔係一定要笑至靚既 ~~~

匿名 說...

意粉

溍溍很cool的,周不時真係"之"都唔笑,激死的。