2009年3月15日星期日

Daisy姨姨家

今日返完幼潛,就去左炮台山,一個我從未去過的地方。去到炮台山,爸媽帶了我去一個堡壘,但那裡沒有大炮,但有四個哥哥姐姐係度。原來今日媽媽約了Daisy姨姨、Wendy姨姨和Miranda姨姨上Daisy姨姨家中晚飯相聚。除了峰峰哥哥係我未夠一個月時來我家探過我,怡雅哥哥、琳琳姐姐和芹芹姐姐我都係第一次見咋!可惜Miranda姨姨最後無黎到,唔係就可以見埋新源哥哥同一直以為係弟弟原來係妹妹的bb喇!

晚飯時間,大人一枱,小朋友一枱。由於我已經食左自己d粥粥,於是無所事事。咁唯有坐埋枱睇住哥哥姐姐地食mom mom喇!
媽媽見我流哂口水,於是都比左一小碗我過下癮啦!
飯後,峰峰哥哥仲同我玩搖馬仔添!
時間不早,要回家了。離開Daisy姨姨屋企,琳琳姐姐和靚女芹芹姐姐(佢自認的)還拖著我手手.....o卡嚓o卡嚓....做咩咁多閃燈架???有記者影相!!!
為免尷尬,我都係自己行,免得比人傳緋聞囉!<----阿囝,你估你係城中富豪、明星,還是前台長呀?哈哈~~
附加:今天爸爸放工回來,帶來一袋澳門名物鉅記手信,在此多謝澳門的Stella姨姨吩咐chi叔叔專程從澳門帶來的手信,有口福了!

2 則留言:

Unknown 說...

家中有張6人兒童枱,勁~

匿名 說...

Christine,
係呀, 我個朋友真係好勁, 之前有小型滑梯架~ 真係令人羨慕!