2009年4月16日星期四

生活

近日,爸媽開始教我更多生活上的事情,例如沖完涼梳頭......
讓我自己拎蠟筆和sketch book畫、畫、畫......
仲比我學換片,溍:「麥兜兜,唔使驚......」麥兜:「哦~~」
擦牙......no、no、no.....擦左好耐喇,仲有下文.....
就係學漱口,但係我都唔明點解飲水水要係toilet o既?...... 媽:「好彩比凍滾水你o者,成杯比你飲哂啦!快d 吐d水水出黎喇!」

6 則留言:

supageti 說...

睇住啲小朋友一日一日長大,一日一日進步,覺得好奇妙 ~~

大雄 說...

但到呢一刻,其實又好想抱住個好bb的小朋友,而唔係追住黎走o既呢!

supageti 說...

據弟婦的說法是:陀緊果時想快啲生佢出黎,生左之後想塞番佢入個肚度,哈哈 ~~

溍溍依輯相又神氣又好笑容,卡娃兒呢 ~~

溍媽媽 說...

無錯, 睇住佢每日都有少少進步, 個心都好興奮, 但又怕比唔夠佢~ 我地會繼續努力的!

supageti 說...

養育小朋友係既艱鉅又 irrevocable 既 lifetime commitment,你地做得好好,加油!

溍媽媽 說...

謝謝你的鼓勵~ 我地會繼續努力!!