2009年4月19日星期日

忙碌的一天

2009年4月18日,真係由早忙到晚。早上起床,洗面擦牙食早餐都比平日要快左好多完成,事關今日會去interview「荔園」(爸爸話果度係以前荔園喎!)的一間nursery,但由於爸媽都要返工,今次係婆婆同大姨出馬帶我去的。
出發前,換返件似樣的衫衫先。
除左婆婆,大姨,仲有呢本portfolio陪埋我去。今日interview編號111,好意頭嗎?我去一次interview,咪同我去玩差不多,interview咩野?都係由大姨向爸媽講返好d。據可引述的消息稱,果度似家長interview多於bb去interview,普通話和English作interview語言,in完一種又另一種,卒之係重重覆覆的。好在大姨陪我去,兩種語言當然「矛溫T」啦!黎緊5月仲有另一間去interview添。
回來後又趕住食午飯,食完要訓覺叉下電。事關下午要返幼溍,訓醒又再出發了!這時外面下雨,爸爸比我帶埋遮遮出街。
上完堂,因爸爸看到pace哥哥在facebook說H&M廣東道店開張,於是放學先閃了去行一轉先。
買完野出來仲係落雨,仲唔細添,唯有的士回家。係平台,媽媽第一次比我自己擔遮喇!呵~~好好玩呀!
不過,除左影上面張相果一刻,我個手勢都係咁......
返到屋企食我o既dinner,食完沖涼涼,洗面擦牙、story time後,又係時候訓覺覺豬囉!
以下係今日的戰利品、T-shirt、背心和褲褲,仲有cap帽、漁夫帽和太陽鏡,仲順道買埋下星期用來送給初生的Eva的禮物。另外,送多個有型look比大家睇 :p

1 則留言:

Maggie's World 說...

係囉,真係好似係度IN 家長多D WOR ! 好彩我都應付到。不過,可以同溍溍去幼稚園INTERVIEW,又真係好事呀。因為大姨已經N年無法幼稚園,而且之前一直係以老師身份IN 人地的父母和小朋友,今次試下角色調換,以家長角度去看INTERVIEW裡的老師。呵呵,我的結論係,係INTERVIEW裡面,家長係會一邊答老師問題,一邊心裡唸:咁既問題都問得出.....我以後IN 人地父母和小孩時,就知道佢地心裡唸咩啦~~~