2009年5月30日星期六

「香港故事」

今日爸媽繼續放假,一家三口說來有點失禮,一齊豪訓到十點半先起身,真夠奢侈!到攪掂左我個brunch後,就落會所食午飯。吃過午飯都快兩點才出動,首站先順路拿點東西給姑姐,之後就向尖沙咀進發!

登登登登~~~今日的目地係香港歷史博物館!入場費大人每位$10,我仲細,當然唔使$$啦!由於叉足電的關係,查實入場的時間已係我平日訓晏覺的時間,但一點疲態也沒有,還要走來走去,爸媽以為去錯了反轉侏儸館。從4億年前看起,摸摸不同質地的岩石,看貝殼和蝴蝶的標本。我仲第一次去睇片,畫面是地動山搖,透明的地板打出紅光,音響亦很強勁,但到片段完結我也沒有喊、沒有扭計,唔通已通過了可入戲院睇戲的資格?之後看了飛鳥走獸、石器時代、漢代、客家、習俗等等展覽,仲玩埋電車同擔櫈仔睇書書,直到完成整個「香港故事」展館後去tea一tea食左半份芝腿治,時間已經快5點鐘,我才無電要熄機覺豬去。

溍爸: 唔知做咩,今日溍溍唔知咩事硬係係度run...
(查實仲run到撞埋鏡頭度添!) run...
run...
run...
終於靜下來了!
仲扮人擔櫈仔睇書添!
(係溍溍自己走埋去坐的)

再來到個黑白feel
如果,我真的出發了!今天是行程的第二日,大概會身處三重縣的伊勢啊!

1 則留言:

Maggie's World 說...

呵呵,果然溍溍精力旺盛呀 ! 我好喜歡佢坐係度那兩張相(尤其係黑白那張,有feel)
~大姨