2009年5月28日星期四

18個月

經過左548天,溍溍今日係18個月大了,又即係1.5歲,又或者簡單直接叫做歲半。

今個月高度好似無咩進帳,但體重呢,前排睇醫生時磅大約12kg,即係26磅幾,抱起上來的確很重呢!

牙仔方面,出左好多隻,與其報告出到第幾隻,不如數下仲有幾多隻未出仲容易。而家大約剩返幾隻未出o者,牙痕流口水搵野咬依然。

學習方面,一連上了三期的基教幼潛已經斷纜,目前在隔離屋苑個商場的一間playgroup一星期中英文班各一。顏色方面,上個月勁講red和black,今期愛講灰色,亦很喜歡拿蠟筆來畫冊上畫畫,原子筆亦一樣,但都畫到白色的梳化、high chair枱面同埋自己手手腳腳上。能講的東西亦多了很多one、two、three、four、five;1至10等,而跟大人說話,再自己重覆說話的最尾幾個字當答案亦常常發生,例如「食唔食呀?」「食!」、「好唔好呀?」「好!」等等。

今個月亦去了一間幼兒園interview,收不收下星期便知道了。

而係歲半前,終於去了saloon剪了第一次頭髮(之前媽媽係修剪前面d蔭而已),剪完頭髮,老積了很多。

以上係歲半的報告;以下報告歲半的今日做了甚麼:

話說今日正好是端午節假期,爸媽都放假,happy!食早餐時,整鬼做怪。
食完早餐,飛的入沙田,為的係睇龍舟。
去到已經人頭湧湧,事關已到最後兩場比賽了。
呢d就係龍舟喇!
散場之後,先到了新城市廣場食飯,然後就去了女麻女麻屋企。
姑姐投資得利,買了個玩具鐘我玩,happy!
本來想去食buffet慶祝,但諗起屋企仲有糭食,
於是行過新城市就回家去,順便留力未來幾日去街街。
返到荔枝角就買了個蛋榚回家慶祝,先黎拆禮物。
除了姑姐的禮物,仲有惠明姨姨預先送來的神秘禮物,
今日謎底終於解開了—登~登~~就係麵包超人磁石畫板了!happy!
然後就到食蛋榚,美心天使蛋榚,yummy!
今次仲係我溍溍自己吹熄蠟燭添!
可惜,通過早前一輪特訓,今日本來我已身處名古屋,奈何人類豬流感爆發,留港消費喇!
補回:2009年5月27日,是日到婆婆屋企晚飯,三姨買了兩個果凍cake給我預祝歲半生日。
因此,曝露了我的有叉用為食相,哈哈~~

5 則留言:

羲羲 說...

溍溍,
我地今朝都去咗沙田睇龍舟呀, 早知約埋一齊啦!

姑姑 說...

咁有冇試過問:「肚唔肚餓呀?」

佢會答:「肚」.......咁o架, 哈哈.

又有冇問過:「曳唔曳呀?」

佢又會答:「曳」......哈哈哈.

(貓骨個髮型幾好睇喎,我好似未見過佢頭髮鬈的)

supageti 說...

早兩日都想試下天使蛋糕,但原來一定要買一個,我幾癲都唔可以自己o趙一個架 ~~~

Maggie's World 說...

啊,溍溍真的有個快樂的童年! 要記著爸爸媽媽對你的愛。!~大姨

凱溍くん 說...

羲羲:很多時都是這麼近,那麼遠喇!下次再d約定喇!

姑姑:「肚唔肚餓呀?」的答案係「餓」呀!如果答「肚」那可能是阿萊的答案,事關佢可能認為肚餓的靈魂精髓查實係「肚」度。但「曳唔曳呀?」,又確係「曳」架喎!

意粉姨:仲有半個隔左兩晚夜的,妳開車來吃吧!:p