2009年7月3日星期五

我家的塗鴉王

昨天才提及溍溍四處畫畫畫,災區包括新買的樺木卓椅,度高專用的白牆,昨日下午已發展到地板、摺起後的飯枱面(好似寫黑板咁畫)、書架的層板,仲有門邊的鏡櫃...... 爸:「唔好畫果度喇溍溍!」溍:「哈哈哈......」起身、走走走,然後在另一個位置拿著他的蠟筆,「嘻嘻嘻嘻.....」,繼續他的塗鴉......

6 則留言:

Unknown 說...

嘩~佢咁畫法,間屋唔駛要囉~~~

姑姑 說...

係咪準備搬屋先........

最近我有個朋友買左一個單位,

單位裡面全部牆身都經過「畫畫畫......」

莫非你地果真係有呢個計劃.....

哈哈.....

遲o的可能在你地個枕頭上又畫畫畫.........

哈哈...

凱溍くん 說...

如果間屋唔要得,我諗christine姨同姑姑梅都會收留我地一家幾口架喎?

凱溍くん 說...

如果間屋唔要得,我諗christine姨同姑姑梅都會收留我地一家幾口架喎?

Ellen老師 說...

收埋D蠟筆啦~~

凱溍くん 說...

Ellen老師,又唔使要收o既,可能咁樣會培育出一個正宗的港版蠟筆小溍呢!