2009年7月3日星期五

忠僕號

2009年7月2日,下午媽媽和大姨帶了我去尖沙咀,然後上了一艘叫做「忠僕號」的船上。那裡雖然很熱,但有很多書書睇,然之後媽媽又比左錢錢帶左好多本書走。

臨走的時候,我的騷首弄姿竟然吸引左三位哥哥黎同我拍照,我仲以為龍友只愛拍o靚模,原來cutie的bb仔都好有市場o既。有一個哥哥仲話好似睇過48cm架添。三位靚仔哥哥,見字請將我今日o既靚相email黎lhc1128@gmail.com比我留念喇!

晚上媽媽和大姨帶了我去文化中心的muse食dinner buffet等爸爸放工。食完又行左出去海傍run run run,我仲同東仔和亞妹影相,仲有看月光和帆船添。此外,仲有同大姨round round round,玩到身水身汗九點幾才回家去。返到屋企極速沖涼涼食左半枝奶奶就訓著了!

1 則留言:

Maggie's World 說...

啊,竟然我上左鏡,早知補補粉,呵呵。個晚玩得好開心,多謝溍溍的出現,令我返回童年,而且,更重新令我認識小小小朋友---因為我已經好多年無教低班學生啦。~大姨