2009年8月2日星期日

再臨黃金海岸沙灘

先兩星期,約了希希哥哥去黃金海岸沙灘游水,怎知颱風來臨,行程告吹於那個巴士站的如此近距離。今天天氣晴朗,第二次再去,終於可以行我人生的第一次下海....應該係下水禮至真。

上一次在馬灣的東灣,爸爸已帶我行到水邊(還要是著了波鞋),但相比這裡的海,那邊實在平靜,這邊是一個個浪的打埋黎,還要我是著泳裝的。而初次下海的我,又一d都唔驚。第一次玩沙,同希希哥哥一齊玩,點知係倒水多於堆沙。玩玩下仲比我發現用手仔撥d沙彈黎彈去係很好玩的,點知....哎呀!出事喇,撥到d沙入眼仔添!嗚嘩嘩.......

然後同媽媽、契媽,仲有希希哥哥下水去了!下水後我很興奮,仲係度踢水添,爸爸亦在水邊影相。點知.....本來沒穿泳裝,只打算在水邊跟我玩的爸爸,最後竟展示了他的豬腩肉落埋水同我玩添。
在夕陽下,玩沙玩水都玩左成個幾鐘,完全是超哂標。太陽伯伯收工了,我們才離開,這時更衣室遇上了沖身的高峰期。怎知我又幾乖下,排排隊又唔扭計,契爺還請了我和希希哥哥食雪榚添。晚飯於黃金海岸最實惠的餐廳,吃過後才回家去,大滿足呢!

3 則留言:

supageti 說...

人工沙灘無咁好玩嫁呢 ~~

大雄 說...

好過無喇,d沙都ok,d水呢,都唔少垃圾啊.....

Maggie's World 說...

嘩嘩嘩,果然厲害,連溍溍爸爸都要下水呢~~~大姨