2009年9月20日星期日

第四回幼潛課程與第二回剪頭髮

2009年9月19日,是闊別了四個多月後的第四個基教幼潛課程。5月後的抽不到,令我在兩歲前只能上到四個,要不是可上足五個呢!今次地點再不是觀塘和尖沙咀,而是去了大坑東。這裡和觀塘的很相似,又是要上四層樓到平日是幼兒中心的班房上堂。

第一個到達中心,看看同學名單,只有七個,然後就去洗洗手。之前朦豬豬,今次自己企係度洗手,好好玩。上堂了,今次是張姨姨和Iris姐姐,而由於安排改動關係,以往第一堂和最後一堂可以影相,但今次改了在第三堂才能影,不能影到我唱歡迎歌添!同埋豬流感的關係,只能有一個家長戴著口罩陪上課,今次媽媽陪我,爸爸唯有和相機一起在走廊等。

一小時過去,黃昏六點的石硤尾的晚霞很美。放學後便去晚飯,以為早一點不用等位,誰知去到三上日本料理,還是要等,最後還遷就地轉了去過兩間迴轉壽司舖那邊坐(同公司的)。可能廚房不同,爸媽還很久沒去吃過,他們說水準沒以前的模樣,而我就第一次自己飲哂杯橙汁和試吃了鰻魚手卷。

吃飽了也快八點,天氣也很熱,於是決定回家去。就在那一刻,決定去看看saloon收工了沒有,替頭髮長長的溍溍剪頭髮。之前頭髮長長,很多人還在問你係男仔定女仔黎架?現在又爽又男仔,應該無人再要問了。但過程呢,第一次剪時沒車仔坐,今次有喇!仲搵返上次個哥哥幫我剪,可能沒鋪圍巾,頭髮碎一跌落溍溍身就開始喊出來,一直喊到剪完,可以痕痕吧!不過,剪完完全唔同哂喇!
溍爸註:今次幼潛第一堂印象真是麻麻,不是地方,不是導師,而是家長。有個媽咪,放學一刻抱住自己個女,但剛好個pat "bell"到溍溍,竟然轉望都無望下"bell"到果個細佬有無野。轉頭出班房,仲竟然見到佢坐度著鞋時踩住我對鞋黎著佢隻鞋,有無攪錯呀!而另一個阿爸,人地都講左唔影得相,佢又仲係度影,然後又係班房外大大聲replay d片睇,到臨走小朋友玩玩具,一個家長聽書一個陪玩,佢又係一邊大大聲講電話,真係呀!

2 則留言:

supageti 說...

好靚仔吖 ~~ ^^

大雄 說...

靚仔還靚仔,但溍溍近日再問佢,「係係男仔定女仔呀?」,佢仲係答「女仔」居多,激死......